alfabet in het chinees

• Mariska

Ik wil heel graag een tatoo maar ik heb een vraagje of iemand weet wat de letter m in het chinees is?

Groetjes

Mariska

• Frank

De letter M vertalen in het Chinees gaat niet, er is mischien wel 1 karakter dat klinkt als em, maar wie weet wat dat dan weer betekent

Mischien dat je hier wat aan hebt:

http://www.chineesvertaalbureau.nl/Naam_in_chinees.htm

Frank.

• Alex

Als je al niet eens weet dat het Chinees geen letters kent, wat moet je dan met een Chinees karakter als tattoo???

Alex

• Mariska

Dankjewel!

• Chris

Inderdaad! Wat wordt de volgende hype, swahili tattoo?!?

• david

Of zoals Beckman, de naam van je vrouw verkeerd laten spellen in Hindi (kan ook een andere taal geweest zijn).

Je kan ook je naam gewoon spellen in je eigen gemaakte chinese alfabet zoals dit……..

http://www.dafont.com/en/search.php?q=chinese&nb_ppp_old=10&page=1&texte=your+tattoo&nb_ppp=10

iedereen weer tevreden ;-)

• Frank

Als jullie alleen zulk soort antwoorden kunnen geven reageer dan niet.

Frank

• david

Tuurlijk, laten we het lekker serieus houden hier!!!!!!!! Vond het namelijk een terechte opmerking van Alex, want mensen lopen met de meest vreselijke chinese tattoo's op hun lichaam of tekens op kledingzonder dat ze de betekenis er van kennen.

Dus als je al niet weet dat het karakters zijn en geen letters dan vraag je toch af waarom je een tattoo wil hebben. Het is een mode hype (die al veels te lang duurt) en waar ik me de bedoeling van afvraag.

Maar frank ben jij de webmaster van deze pagina?

• Chris

Dat iemand een hoedje of een t-shirt draagt met een verschrikkelijke foute karakter, dat is wat mij betreft okee, want ‘leve de lol’ zal ik maar zeggen. Maar dat je een tattoo laat plaatsen met weinig of geen kennis van de werkelijke achtergrond van de karakter, dat roept om een reactie. Mind you… zo’n ding draag je de rest van je leven. Op zich is het dus wel goed dat Mariska informatie inwint voordat ze een tattoo laat zetten, want genoeg airheads lopen een tattooshop in en laten maar wat zetten.

• Ward

Ook leuk zijn die Johnny's die zo'n grote stickers op hun autoruit hebben plakken. Als je vraagt of ze weten wat erop staat zeggen ze meestal iets heerlijk verkeerd.

Dom zijn doet gelukkig geen pijn, of de wachtlijsten zouden nog langer zijn :)

groeten

Ward