Bellen en wekren in China

• Kasper

G'day

Ik ben gisteren in Shang Hai aangekomen, en ben van plan hier een tijdje te blijven, daarom TWEE vraagjes.

1.Met welke aanbieder (chinees) kan ik met een pre-paid kaart naar het buitenland bellen/sms-en?

2. Heeft iemand een idee voor een BAAN in china (heb mijn bachelor Technische bedrijfskunde (TU Eindhoven), en spreek vloeiend engels, en redelijk Frans en Duits

Alvast bedankt!!!

Groet

Kasper

• Ward

Jobs:

www.cityweekend.com.cn

www.thatsbeijing.com

www.thatsshanghai.com

www.zhaopin.com

• Kasper

Thanx Ward,

zag net dat je deze reaktie al eerder had geplaatst….weet je misschien ook iets over de pre-paid cards?

Kasper

Ward schreef:

>

> Jobs:

> www.cityweekend.com.cn

> www.thatsbeijing.com

> www.thatsshanghai.com

> www.zhaopin.com

• david

Ga naar de locale telecom winkels en dan zie je vanzelf de verschillende merken prepaid cards: Jitong is een bekende, netcom is bekend.

Gewoon informeren bij expats of zoeken op het net (expatpagina's) en dan weet je voldoende.

• Corne

Als je van plan bent om langer te blijven, kun je ook een abonnement van China Mobile nemen.

Dat is inclusief goedkoop bellen naar Nederland (eerst 17951 toetsen, 4 yuan/minuut)

Je moet dan wel een Chinees kunnen vinden op wiens naam je het abonnement kunt registreren.

Corne

• Koen

Sorry, ik heb per ongeluk een nieuw topic aangemaakt maar het was een antwoord op jou vraag!! Zie topic Jitong IP card.