Vertaling

• Debby Dokter

Beste Allemaal,

Ik ben al een tijdje op zoek naar een manier om 2 namen en wat woorden in het Chinees te vertalen, maar het wil me niet echt lukken.

Ik heb wel sites gevonden waar je kan vertalen, maar zodra ik de tekens naar mijn eigen programma's breng dan blijft er niks meer over van de tekens.

Ik wil de tekens gaan gebruiken in mijn nieuwe huis.

Kan iemand mij hiermee helpen?

Als ik ze op een redelijk formaat op papier zou hebben dan kan ik ermee uit de voeten.

Ik hoop snel van iemand te horen.

met vriendelijke groet

Debby

• Jacques

Welke programma's gebruik je???

Ik gebruik WordXP onder Windows98 en heb geen problemen met tekens kopieren; Format is dan wel Standaard + MingLiu…

Als je met de woorden “MingLiu” en “Word” zoekt krijg je meerdere sites die volgens mij hetzelfde probleem aanstippen.

Mail anders de tekens die je hebben wilt, dan stuur ik het wel terug als .pdf of zo…

JP

• Debby Dokter

Ik heb wel Windows 98, maar of ik WordXp heb??? volgens mij niet.

Ik heb even gekeken onder MingLiu, maar dat gaat wel ver boven mijn petje :-)

Als ik ooit veel tijd heb dan zal ik daar eens induiken,

wellicht wordt ik er nog eens wijs uit.

Als jij inderdaad voor mij die tekens op zou willen zoeken dan zou ik daar enorm gelukkig mee zijn.

Dit zijn de woorden + namen:

Debby

John

Slapen

Dromen

Slaapkamer

Badkamer

Logeerkamer

Zolder

Poezen

Liefde

Vriendschap

Hier kan je vast wel even mee vooruit.

PDF zou prima zijn, HR.

Alvast bedankt.

gr Debby

• Jacques

Debby… stuur me even een mailtje, want je bovenstaande e-mail lijkt niet te werken… Krijg een “User unknown” foutmelding terug…

JP