Beste Skippy,
Ik wil eerst even reageren op je eerste reactie, ben niet te lui en zeker geen onbekende reiziger. Heb al menig land gezien in de wereld, waarbij ik alleen maar een ticket koop naar de hoofdstad en verder zie ik het wel als ik land met het vliegtuig. Zo kan ik je nog menig land aanbevelen om heen te gaa, zo moest dit even kwijt en bedoel er verder niks mee hoor. Want al lang blij dat er iemand reageert op mijn oproep.
Tja en ik weet nog steeds niet wat ik ga bekijken in China er staan twee dingen vast en dat is de “muur” en de verboden stad. En verder zie ik het wel stap gewoon in het eerste beste vervoersmiddel wat ik tegen kom om Peking uit te komen, en kom dan vast wel ergens terecht.
Mijn meeste vakantie's en zo ook deze hoop gaat om de mens te leren kennen van het desbetreffende land. En ben ook zeker geintreseerd in de religie en hoe men daar mee omgaat. Heb al vele relegie's bekeken en meebeleeft en weet nog steeds niet welke nou het beste bij mij past, mischien zal ik die nooit vinden maar weet wel dat er meer is dan de meeste mensen denken.
Nou ja genoeg weer voor vandaag hoop dat je me nog wat kunt vertellen over China n.a.v. het bovenstaande.
Groetjes Johan