Chinese winkel

• Spinner

Ik woon in de omgeving van amersfoort en ben op zoek naar het adres van een winkel waar ik een uitgebreid assortiment aan chinese producten kan vinden voor in de keuken. Is er iemand die mij kan helpen?

Alvast bedankt,

Spinner

• Alex

Het is een stukje rijden voor je, maar In Duivendrecht, bij Amsterdam, zitten 2 Chinese groothandels waar je als particulier ook gewoon kunt kopen. Beiden hebben een zeer uitgebreid assortiment en de prijzen vallen mee.

Groet,

Alex

• Spinner

thanxs alex,

Maar zou je mij ook de adressen kunnen geven?

Stel het erg op prijs.

Spinner

• Alex

Het exacte adres kon ik niet vinden, maar ik heb wel het adres van de Makro, die zit er tegenover:

De Flinesstraat 9

1099 CA Amsterdam

Je kunt er heel eenvoudig komen vanaf de snelweg A2, afslag 1: Ouderkerk a/d Amstel. Vervolgens richting Arena rijden en voor de Arena rechts voorsorteren. Je komt dan onderaan voor de Arena terecht en dara moet je linksaf (borden Duivendrecht volgen). Dan ongeveer 2 km de weg vervolgen en op een gegeven moment zie je links de Makro, als je die weg inrijdt, zie je aan je rechter hand de Wah Nam Hong en nog een andere Chinese groothandel. Ze zijn geloof ik op woensdag t/m donderdag zelfs tot 21:00 open.

Succes!

Alex

• Ingrid

Beste Spinner, hier wat info over de groothandels. Komt van de site http://www.geocities.com/rawbear99/thaishop.htm

Wah Nam Hong heeft overigens filialen in de De Flinesstraat Amsterdam (tegenover de Makro), in Den Haag (Industrieterrein Forepark en op de Gedempte Burgwal), en in Rotterdam (westkruiskade).

Praktisch naast Wah Nam Hong in Amsterdam (tegenover de Makro) zit Oriental, een Chinese food-groothandel met ook een flink assortiment aan Thaise producten. Deze zaak is groter dan Wah Nam Hong. Soms wil men wel eens naar een Makro-pasje vragen.

Veel plezier!!

• john muylaert

Als je niet in een groothandel wilt kopen maar normaal geholpen wil worden, kijk dan eens op de Gelderse kade in Amsterdam tegenover de Chinese boekwinkel. Een hele fijne Chinese winkel met alles op kookgebied. In de buurt van de Nieuwmarkt zitten trouwens tientallen Chinese winkels.

John.Ingrid schreef:

>

> Beste Spinner, hier wat info over de groothandels. Komt van

> de site http://www.geocities.com/rawbear99/thaishop.htm

>

> Wah Nam Hong heeft overigens filialen in de De Flinesstraat

> Amsterdam (tegenover de Makro), in Den Haag (Industrieterrein

> Forepark en op de Gedempte Burgwal), en in Rotterdam

> (westkruiskade).

>

> Praktisch naast Wah Nam Hong in Amsterdam (tegenover de

> Makro) zit Oriental, een Chinese food-groothandel met ook een

> flink assortiment aan Thaise producten. Deze zaak is groter

> dan Wah Nam Hong. Soms wil men wel eens naar een Makro-pasje

> vragen.

>

> Veel plezier!!

• david

Die winkel heet Dun Yong! Of je gaat naar Wah Nam Hong (de supermarkt versie van de groothandel tegenover de makro). Allen zijn op de gelderse kade.

• Alex

Nou, ik word altijd heel normaal geholpen bij de groothandel hoor… wat bedoel je precies? Er is juist heel veel personeel bij Wah Nam Hong. Bovendien liggen de prijzen bij de Gelderse Kade en omgeving toch wat hoger dan bij de groothandel…

Alex

• david

Ik ben het eens met Alex. De zogenaamde groothandels zijn eigenlijk niets meer dan supermarkten op een industrieterrein en je hoeft niet meteen bulk te kopen. Er loopt ook personeel rond voor vragen etc. En ook waar is dat de prijzen zeker lager liggen. Er is zelfs verschil tussen Wah Nam Hong op zeedijk en die bij de Makro.