Ik hoorde via een geruchtenstroom dat KLM vluchten van Beijing naar Amsterdam momenteel via Shanghai gaan. (Lijkt mij een vreselijk eind om). Weet iemand of dit klopt?
Op de site van de gele draak lees ik het volgende:
“Ook de KLM past wegens Sars het vluchtschema naar Azie aan. Belangrijke wijziging is dat de vluchten naar Shanghai en Beijing nu niet meer afzonderlijk, maar gecombineerd worden uitgevoerd: Amsterdam-Beijing-Shanghai-Amsterdam.”
En uit die laatste 4 woorden maak ik op dat ze dus van Beijing naar Shanghai en daarna door naar A'dam vliegen. Bij KLM zelf ben ik nog niets wijzer geworden.
We zoeken nog even verder, bedankt voor de reacties.
Jeanette
Hai David,
Ik heb nu de info gevonden die ik zocht. En ik had het toch niet verkeerd gelezen. Het is zoals ik dacht: Beijing-Amsterdam via Shanghai. En Amsterdam-Shanghai via Beijing. Staat duidelijk op de KLM website en ik heb ze ook voor de zekerheid nog even gebeld.
Dit hier even ter info indien anderen er ook mee te maken krijgen. (allemaal ivm SARS) dus wie weet wordt het over een tijdje weer normaal.
Groeten, Jeanette
Jeanette en David,
Ik was gisteren nog even op schiphol niet om zelf te vertrekken maar om mijn bezoek op te halen.
Het viel mij op dat veel normaal dagelijkse vluchten niet vertrokken.
moet je denken aan Cathy -China air- Thai air etc. ook minder KLM vluchten. het was rustig op de E-F-G pier (daar waar de grote jongens vertrekken)
Dus jullie zien dat SARS ook hier toeslaat.
Dat men nu schema's aanpast tja wat moet je anders.
groet.
Pim.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?