hulp-kreet: reis China-Tibet-Nepal

• Femke

HELP HELP HELP HELP HELP HELP HELP HELP HELP HELP HELP HELP

Wij zijn naarstig op zoek naar mensen die net als wij op reis willen door China Tibet en Nepal. We hebben in januari deze reis geboekt bij baobab. Echt een schitterende reis. We waren er dan ook erg enthousiast over. De reis stond ook lange tijd op doorgaan. Totdat een aantal mensen paniek kregen vanwege sars en de reis hebben geannuleerd. Erg jammer, want hij staat nu dus op NIET doorgaan.

Maar helaas hebben wij een ticket waar we niet onderuit kunnen en zullen wij de reis hoe dan ook moeten maken. (anders zijn we de kosten van het tichet kwijt)

Maar er zijn nog maar 3 deelnemers nodig om de reis door te laten gaan.

Naar die drie mensen zijn wij dus op zoek.

De vertrekdatum is 25 juli. We vertrekken vanuit Amsterdam!!

Wil je meer weten over deze fantastische en indrukwekkende reis kijk dan op pagina: www.baobab.nl

Ik hoop van harte dat er nog minimaal 3 reizigers te vinden zijn die met ons meewillen. Baobab heeft de reis al aangepast, zodat er geen SARS risico meer is!!!

Groetjes Femke en Ben

• gerrit

Net als ik op de napal pagina al zei,geen hond gaat er nu naar china,allemaal te bang voor sars

• Femke

En zoals ik ook al reageerde, verwacht ik ook geen massale toestroom van reakties, maar als je goed naar de reis gaat kijken, kun je zien dat reis door gebieden gaat waar geen sars te vinden is… En bovendien ligt het accent van de reis in Tibet. Het is zeker de moeite waard om er toch serieus naar te kijken. Dat mensen bang zijn voor sars is te begrijpen, maar dan moet je op dit moment thuis blijven zitten….en nergens meer naar toe gaan!!!!!

• gerrit

ja vind ik ook hoor wat jij zegt,maar het feit blijft wel dat mensen super angstig zijn.

zal eens kijken naar je reis…………

• Femke

moet je zeker doen hij is echt heel erg de moeite waard!!!!

• Jeanette

Niet allemaal hoor!

• Femke

Gelukkig maar

• Pim

Femke,

Bang of niet bang het wordt anders als je niet meer wordt toegelaten.

Lees het artikel over SARS - China op www.minbuza.nl daar kun je lezen dat reizen van China naar Tibet niet mogelijk is voor de maand Mei en mogelijk ook voor de periode(s) daarna.

Ik denk dat je een probleem hebt, en je reis hoe mooi dan ook moet uitstellen.

Pim.

• Surfer

Beste Femke,

je titel klopt niet. Tibet ligt in China. Je kunt dus niet van China naar Tibet gaan…;)