Zijn we over de eerste klap heen tot voor een paar dagen was een ieder in paniek.
maar we berusten ons er in?
Na een hoop gemopper over de Chineze autoriteiten van mijn kant, mag ik nu dan toch eindelijk een positief geluid laten horen.
De Chineze overheid neemt maatregelen qua hygiene en geeft eindelijk goede voorlichting in kranten op TV.
Goede acties en sterke opmerkingen van Wen Jiabao & Hu Jintao. Die de voormalige onzin van de minister van Volksgezondheid de grond in doen boren. Hoera! Voor mij persoonlijk is de grootste frustratie verdwenen… nl. die van lakse houding. Zoals ik al eerder aangaf was de ziekte niet het vervelende, maar meer hoe de regering ermee omging. Nu worden de cijfers realistischer en toegang tot informatie makkelijker. Daarnaast zijn er best wel wat positieve ontwikkelingen op gebied van SARS.
Youp van het Heyk had trouwens een nuchter stukje over virussen (www.nrc.nl).
Groeten,
Danny
Naast alle positieve ontwikkelingen, voor ons negatieve ontwikkelingen. In het Mongolie-forum lees ik dat het trein- en vliegverkeer tussen China en Mongolie stilgelegd is, zodat een deel van onze vakantie, en vermoedelijk het grootste deel, nu aangepast zal moeten gaan worden, tenzij er nog mogelijkheden zijn de grens over te komen.
Mvg, Dick
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?