Hallo Allemaal,

Wie kan mij helpen?? Ik ben op zoek naar mijn roots om het zo maar even te noemen. Mijn opa is Chinees hij heeft vroeger in Amsterdam (koestraat) gewoond en is later teruggegaan naar China. Hij heeft hier dus kinderen gehad waaronder mijn moeder (Tsong-La) nog een dochter (Tsai Tju) en een zoon (Wang Pen), ik heb nog 2 half chinese ooms en 1 tante maar het is niet zeker of dat kinderen van mijn opa zijn.

Het zou heel goed kunnen dat mijn opa nog meer kinderen heeft bij een andere vrouw in Nederland. Ik vroeg me af of er ergens iets van een website bestaat of wat dan ook waardoor ik met hun of mensen die mijn opa persoonlijk gekend hebben in contact kan komen, of misschien wel met zijn zus of zijn andere kinderen in China?

Als je dit leest en denkt dat je mij misschien op een of andere manier zou kunnen helpen, of wat meer wil weten over mijn opa reageer dan alsjeblieft via mijn email nandakeijzer@hotmail.com.

Ik ben ook op zoek naar mensen die zowel Nederlands en Chinees spreken en schrijven.

Heel erg bedankt alvast.

Groetjes Nanda