groepsreis door china

• Jeroen

Ik ben van plan om in mei een groepsrondreis te gaan maken door china samen met mijn vriendin. Het lijkt ons echt prachtig maar vinden het lastig om een reis uit te zoeken bij de vele reisorganisaties… Enthiousiast zijn we over de reis bij shoestring. Zij bieden een rondreis aan voor de duur van 27 dagen waarmee je veel hoogtepunten van china ziet! En dit voor ? 1349,- ! Als ik bij andere organisaties kijk beginnen de reizen bij ? 1700,- en hoger voor dezelfde reis! Enig nadeel is wel dat je alle excursies e.d. zelf moet regelen en betalen waar dit bij de andere organisaties niet zo is. Moet ik bij die reis rekening houden met een groot bedrag voor deze excursies en valt het wel zelf te regelen?

Alvast bedankt voor de reacties!!!

• elk

he jeroen! (jij bent toch die van vera :o)

ben net terug van 3 weekjes china met sjoerd en ik zou het gewoon lekker allemaal zelf doen! ben 500 euro kwijt geweest voor 3 weken van shanghai naar beijing naar xi'an en luoyang, hostels zijn in elk stadje te vinden, ze staan in de lonely planet en anders wordt je wel geronseld als je aankomt op een treinstation, wij zijn voor de grap een keer met zo'n luguber vrouwtje meegegaan en we werden keurig naar een of ander hotel gebracht! treinkaartjes kan je vaak bij een engels verkooppunt halen en als dat er niet is gewoon laten opschrijven in het hostel wat je wil, ze proberen je echt nooit te naaien….de bezienswaardigheden kan je ook allemaal op de lonelyplanet manier bekijken, staat er erg duidelijk in en het is juist gaaf om dat allemaal zelf uit te zoeken!

succes!

groetjes

elke

• Jolanda

Ik heb vorig jaar mei met Koning Aap een rondreis door China gemaakt (Steden en Dorpen reis). Had eerst bij Shoestring geboekt maar door te weinig deelnemers ging die reis niet door. Voor de excursies ben je maar heel weinig geld kwijt en door goede adviezen van onze reisbegeleider heeft de hele reis weinig gekost. Wil je meer weten mail maar.

• Brenda

Hoi, ik ben van plan 11 juli een rondreis door China te maken met Baobab. Ik heb veel verschillende adviezen m.b.t. geld gekregen. Is het handig om dollars mee te nemen of kun je makkelijk geld halen. Heb ik perse travellercheques nodig? Verder heb ik gehoord dat het mogelijk is om te pinnen, klopt dat?