stage lopen in china

• yumiko

ik wil graag dit zomer stage lopen in een hotel in China. kan iemand mijn helpen???

• w.h.lee

begin er NOOIT aan er is totaal geen menegment in dat land dus bedenk wat je gaat doen, en wil je toch die kant uit veel succes je bent dan geheel opje zelf aangewezen, ga eerst een cursus chinees leren, wand dat is wel noodzakelijk.

ik wens je veel plezier daar, ben er al 6 keer geweest.

W.H.Lee

• José

Mijn zoon loopt momenteel stage in het St. Regis hotel in Shanghai, hij studeert aan de hoge Hotelschool in Maastricht.

Kan niet zeggen dat er niets geregeld is.

• Ward

Zelf heb ik redelijk wat vrienden die werken in hotels in China. Het is zoals alles dat te maken heeft met wonen en werken in China…soms is het moeilijk, soms is het prachtig: een intressante ervaring is het in ieder geval. Laat je niet te veel afschrikken door mensen die een paar keer een slechte ervaring hebben gehad.

Neem af en toe een kijkje bij de jobaanbiedingen op www.thatsbeijing.com, www.cityweekend.com.cn en www.zhaopin.com, en je zult zeker iets vinden. Chinees leren helpt natuurlijk enorm.

groeten

Ward

• karianne

Ik heb stage gelopen in Xi'an namens Hotelschool Maastricht.

Alles was goed geregeld, zeer leuke en leerzame stage.

Het klopt dat je dingen zelf uit moet zoeken, maar in welk land moet je dat niet.

Als je meer wilt weten laat dan een berichtje achter.

• yumiko

dank je wel voor je reactie!! ik wil graag iets meer informatie over jouw stage.

karianne schreef:

>

> Ik heb stage gelopen in Xi'an namens Hotelschool Maastricht.

> Alles was goed geregeld, zeer leuke en leerzame stage.

> Het klopt dat je dingen zelf uit moet zoeken, maar in welk

> land moet je dat niet.

> Als je meer wilt weten laat dan een berichtje achter.

• ilse

Karianne heb jij in juni 2002 in het Sheraton in Xian gezeten??????