Tibet/Chengdu

• Paul

Hallo Chinakenners;

Ik had twee vragen: 1. hebben jullie een advies hoe ik vanuit Amsterdam ‘goedkoop’ naar Chengdu vlieg (ik zag op internet tickets van zo'n 1.000 euro) en 2. hoeveel kost het ongeveer om van daaruit zo'n twee weken in Tibet rond te trekken? Ik begrijp dat een tour door Tibet vanuit Chengdu goed te regelen is. Ik hoorde dat iemand daar 1500 dollar voor betaalde voor twee weken met een chauffeur (2 personen) . Zijn dat de gangbare prijzen?

Sorry dat ik van die oerhollandse vragen stel maar alvast dank voor jullie reactie.

Paul

• yang

dat is wel dure tickets (1000 euro). ik denk dat je better een ticket kunt kopen naar hongkong en dan met vliegtuig naar chengdu of direct naar tibet(als dat kan). dat is veel goedkoper, denk ik.

probeer bij deze site http://www.tickettracker.nl/ daar heb ik goedkoper ticket gekocht naar china met russische airflot voor maar 600 euro of so met retourtijd van 3 maanden. dat is bij andere maatschapij bijna niet te krijgen.

en dat 1500 dollar voor betalen voor twee weken naar tibet. dat is wel vet duur. het ligt ook aan hoe lux je wilt leven. maar ik denk dat aan 700-900 euro al genoeg is om daar 2 week lux. te reizen.