vertaalprogramma

• Hans

Hoi,

Mijn vriendin heeft een vertaalprogramma Chinese Star 2000 naar Nederland meegenomen,maar ik kan dit met geen mogelijkheid installeren.Heb overal gezocht op ‘t internet;o.a Kazaa en Morpheus,maar heb niets gevonden.In Nederland kost zo’n programma 500 Euro;kan iemand mij tips geven;of misschien is er wel iemand die zo'n programma heeft?

Groetjes,

Hans

• david

Vertaalprogramma. Bedoel je een programma waar je met de muis over een chinees woord gaat en je engelse betekenis krijgt te zien (en andersom)?

Dat is gemakkelijk te downloaden, heeft mijn vriendin ook gedaan. Het is te vinden op het net, maar ik zou zo niet weten waar. Ik zal het haar eens vragen. Schrijf me anders nog even een mail Hans, je weet me te vinden….;-) Dan zal ik het haar meteen vragen.

Groeten,

David

• pim

heren graag info waar deze info to vinden is.

pim

• Jules

ik wil chineese letters ja

• David

Je kan kijken op www.downloadsky.com.cn

dit is een chinese website waar je verschillende software pakketen kan downloaden. Daarna nog via google zoeken naar een crack of patch en installeren maar.

• Corne

Ik gebruik zo'n programma van Kingsoft (www.kingsoft.net)

Het heet xdict.

Groeten,

Corne

• Pieter

M'n vriendin heeft Kingsoft xdict geinsatalleerd. Aanwijzen met de muis en de engelse vertaling verschijnt, maar het is niet mogelijk om chinese karacters te schrijven. Wie kan me daarmee helpen ?

• David

Dan kan je het beste njstar communicator downloaden.