goedkope vliegtickets

• karianne

weet iemand sites waar goedkope vliegtickets op staan???

ik wil deze zomer naar beijing vliegen en zoek een goedkoop ticket.

• casper

Hee Karianne,

Het is in ieder geval de moeite waard om even aanbieders te vergelijken. Webreizen.nl en vliegtarieven.nl doen goeie dingen, maar als je net zoals ik veel air miles hebt… kan je ook even op klm.nl kijken, bij air miles vliegreizen. Ik wil in maart naar China en kom met airmiles ruim 200 euro onder de rest van de aanbieders, nadeel is een maximale verblijfsduur van 30 dagen, maar je vliegt dan wel KLM!

Succes, Cas

• Jerome

Als je nog student bent, gelden er weer speciale tarieven.

Met name voor de half-jaar (en langer) tickets is dit goedkoper.

Ook KLM heeft deze studenten korting en kun je op hun website bekijken.

Na 14 juni begint het “hoog seizoen” tarief. Dus als het kan voor deze datum vertrekken.

Het is dan ook best wel warm in China.

• Ward

De reizen van Krasreizen/Stervakanties zijn ook enorm goedkoop, hier zit wel een hotel bij inbegrepen.

Ward

• Loesjeb

Zo Karianne, dus jij wilt naar China vliegen deze zomer? Wat ga je daar dan wel doen? Hopelijk heb je betrouwbare vrienden daar die je kunnen opvangen, want het is natuurlijk wel een eng land. Ga maar snel sparen…!

• Dikkie Dick

Karianne,

Heb je al op www.vliegtarieven.nl gekeken? Zelf is ons plan om 19 april naar Beijing te vliegen en op 11 mei terug te keren. Het goedkoopste lukt dat met SAS voor 678 euro per persoon.

Tips mbt. China iha zijn ook welkom. Zal vanmiddag even een Lonely Planet gaan halen. De kogel is nl. net door de kerk. Een kennis is bezig met een wereldreis en zal rond die datum naar Beijing reizen. Daar zullen wij (andere kennis en ik) hem op gaan zoeken en een paar weken mee reizen, mogelijk richting Mongolië.

Groetjes, Dick

• david

Een eng land……….waar haal je die onzin nou vandaan.

Ergens op gebaseerd?

• evert van den bor

Hoi loesjeb,

Ik zit hier nu 9 mnd en wil wel eens weten waarom jij china een eng land vind.

Ik vind het wel een beetje een rare opmerking, ben jij hier zelf wel eens geweesd.

groeten evert,

• evert van den bor

Hallo dick,

Wat wil je weten.

Kijk eens op mijn homepage en laat daar ff een berichtje achter of stuur me een mailtje.

Ik zit nu 9 mnd in china en kan je mischien wel wat tips geven.

mijn homepage:

www.mytravellog.com/wereldreisevert

groeten evert,

• Dikkie Dick

Evert,

Ik heb je verhaal van de eerste maand (7 kantjes) ff uitgeprint. Ga ik vanavond of van het weekend even lezen.

Gisteren de vlucht geboekt. Op 21-4 om 8:30 uur hopen we in Beijing aan te komen. Met Lufthansa. We konden niet de 19e weg, dwz. 1 van 2 wel, maar de andere dan niet. En met SAS konden we 1 goedkoop ticket krijgen en 1 dure. Ook geen optie. Nu zijn we incl. annuleringsverzekering, administratiekosten, luchthavenbelasting etc. € 735 per persoon kwijt.

Lonely Planet aangeschaft, dus ook nog wat leesvoer.

Hoe is het allemaal zelf te doen? Rondreizen in China?

Groeten, Dick