enkele reis BEIJING amsterdam

• stef

Wie kan mij helpen. Ik wil in juni met de mongolie express richting Beijing. Daarna wil ik wat reizen in China. Terug moet ik uiteindelijk ook alleen is een enkele reis Beijing Amsterdam moeilijk te boeken. Ik wil mijn trein kaartje betsllen via TIARA reizen. Iemand een tip waar ik een goedkope enkele reis Amsterdam kan boeken??

Alvast bedankt

• david

Hi,

kijk eens op http://www.monkeyshrine.com , dat is ook een reisorganisatie die treinreizen organiseert met de transsibirie express. Misschien hebben zij wel goeie aanbiedingen. Degene die dit vanuit Beijing leidt is een Belg en je kan ‘m vinden in z’n belgische bar op Sanlitun: Hidden Tree.

Je kan in china ook enkeltjes kopen Beijing-Amsterdam, maar die zijn erg aan de prijs, ongeveer 75% van een retourtje.

• Pieter

Kijk een sop www.treinreiswinkel.nl daar kan je zowel Transsiberie express los of geheel vanaf Nederland boeken en waarschijnlijk ook enkeltjes Nederland - Moskou.

Je zou ook kunnen overwegen naar Moskou te vliegen als je ook vanuit Peking terug vliegt; misschien verkopen ze ergens Open Jaw tickets (www.vliegwinkel.nl?)

Of bel of mail Tiara anders even over de mogelijkheden, de medewerkers schijnen erg behulpzaam te zijn.

Succes,

Pieter