reisgenoot gezocht

• diane

hallo,

op dit moment zit ik in nieuw zeeland . ben bezig met een behoorlijke reis en china zal daar de afsluiter van zijn. ben op zoek naar een reisgenoot voor half april tot half mei (als t klikt uiteraard). iemand met reiservaring graag en op een low budget. iemand die interesse heeft in cultuur en het chinese volk zelf en niet enkel de toeristiche punten wil afrennen. het plan is van zuid ( waar ik vanaf vietnam in china kom) naar beijing. mail me maar

• casper

Hoi Diane,

Mijn antwoord sluit niet helemaal aan op jou antwoord, maar misschien toch wel leuk. Ik ga eind maart voor 6 weken naar China. Deze 6 weken ben ik welkom bij mijn Chinese vriendin Yanli in Nanjing, waar ik dus zal verblijven. Een gedeelte van deze zes weken gaat zij mij interessante dingen van China laten zien, maar ik denk niet dat ze zes weken vrij kan nemen. Ze is engels lerares en heeft een eigen kledingzaak. In die weken dat ze gewoon moet werken wil ik ook wat meer van China zien en is het misschien leuk om wat af te spreken.

Groet, Casper

• evert van den bor

Hoi Diane,

Helaas moet ik tot 20 mei werken, momenteel woon ik ik wenzhou (zhedijiang) en kan dus niet weg voor 20 mei. Maar als je later aankomt in china laat het ff weten.

Groetjes evert,

(ps waarom maar 1 maand in china, dit is naar mijn menig zeker te kort, ben hier zelf nu bijna 9 mnd)