Chinese dokter

• André

Ik zoek een chinese dokter.

Deze moet wel erkend zijn door her ziekenfonds

• Chris

Hi Andre,

Ik kan je Felix de Haas aanbieden, heb erg goede ervaringen met hem.

Felix de Haas is reeds 12 jaar werkzaam als Acupuncturist en Herbalist. Hij heeft het Master degree Acupunctuur gehaald onder Professor Lo en heeft gestudeerd bij verschillende autoriteiten als Francois Ramakers, Kiko Matsumoto, Stephen Birch, Junko Ida, Bob Flaws en Trogawa Rinpoche.

Daarnaast heeft hij reeds vele jaren gestudeerd bij een aantal vooraanstaande Tibetaanse Lama's waaronder Z.H. Sakya Trizin.

In de praktijk maakt hij gebruik van de combinatie van een gedegen kennis van verschillende Aziatische Geneeswijzen enerzijds en meditatieve ervaring en kennis van de Boeddhistische psychologie anderzijds.

Praktijk:

Flaviusstraat 15

2275 VG Voorburg

Sarphatistraat 94 1018 GT Amsterdam

Telefoon: 070-3864844 of 06- 53439983

E-Mail: felix@sherabdorje.demon.nl

Groeten,

Chris

• Alex

Bedoel je een dokter met de Chinese nationaliteit, of iemand die de Chinese geneeskunde hanteert ;-)

Bedenk wel goed dat het feit dat het ziekenfonds een behandeling vergoedt, dit nog geen garantie is dat de methode werkt….

Succes,

Alex

• André

Ik bedoel een chinees sprekende dokter.

• Chris

Tja, Felix heeft wel gestudeerd in Beijing, maar ik weet niet of hij Chinees spreekt.

Je hebt zijn gegevens nu, en hij kent waarschijnlijk wel chinese (sprekende) artsen, bel hem maar en hij kan je vast verder helpen.

Succes, Chris