reisgenoot gezocht(m/v)

• yang

ik ben opzoek naar een reisgenoot(M/V) dat nu al in china is. ik ben momenteel in xi'an en ben opzoek naar iemand die met me mee wil reizen naar zuiden(Sichuan Province en andere province).

ik ben 25 jarig chinees (M).

mail me

• lin

Ik wil graag socilteren met je AD. Ik ben momenteel in Beijin

• smits

Geachte Heer / Mevrouw.

Ik ben op zoek naar een vertaler die een nederlandse text kan vertalen naar de Sloveense taal.

Ik weet niet of jullie het zelf kunnen als dat zo is zou dat mooi zijn en als er kosten aan verbonden zijn dan hoor ik dat graag.

Het kan vertaald worden in een ander bestand b.v word inverband met het lettertype het hoeft geen txt bestand te zijn.

Ik zal het text bestandje bijvoegen wat vertaald moet worden.

Met vriendelijke groet

M.Smits smits.ihs@zonnet.nl

dit is de text:::::::::::::::::::::

Lees dit aandachtig

Deze website is ontworpen voor Fabrikanten, import & export bedrijven, Groothandel en Partijhandel.

Verder te noemen bedrijven.

Deze website heeft een totaal andere aanpak en opzet op het wereld wijd web.

Deze site is gemaakt voor bedrijven die wereld wijd willen adverteren,

en doelgericht willen adverteren onder doelgericht word verstaan van bedrijf tot bedrijf

in welke branche dan ook.

Ieder adverterend bedrijf heeft een eigen logo met korte text

wanneer de lezer daar op drukt word een venster geopend van het betreffende bedrijf

waarin vermeld staat wat het bedrijf te koop aanbied dit kunnen grote of kleine partijen zijn

een of meerdere artikelen, restante partijen, koopjes etc.

De site van de adverteerder word iedere maand aangepast indien de adverteerder dat wenst.

De adverterende bedrijven bestaan uit 30% Nederland, 30% uit EEG landen en 40 %

uit de rest van de wereld.

Ten eerste:

Uw bedrijf met uw artikelen word onder de juiste knop geplaatst onder de rubriek waar uw bedrijf

thuis hoort met een eigen logo en korte text in de front page.

in plaats van een naam of korte zin tussen duizenden namen of zinnen die het web overspoelen.

Aan ieder logo met text is een popup venster verbonden waar de lezer uitgebreid kan lezen wat de,

adverteerder te bieden heeft in dit popup venster kan ook een link gerealiseerd worden

naar uw eigen homepage waar de lezer alles over uw bedrijf en uw artikelen kan lezen.

Ten tweede:

Er worden elke maand door onze organisatie 500.000 duizend E-mails verstuurd

naar bedrijven over de hele wereld Om een kleine indicatie tegeven:

Amerika — 51000

Canada — 26000

Brazilie — 13000 enz.

Deze bedrijven bestaan ook uit Fabrikanten, import & export bedrijven, Groothandel en Partijhandel.

Alle bedrijven zijn ingeschreven bij de kamer van koophanel in het land waar ze gevestigd zijn.

Er worden geen emails of herrinneringen naar particulieren en of detailhandel gestuurd.

De email die verstuurd word omschrijft deze website en het doel er van,

namelijk de handelsbetrekkingen van de adverteerder uit te breiden over de gehele wereld.

De ontvanger van de e-mail word klant vriendelijk en zakelijk benaderd.

Ten eerste word gevraagd of de e-mail ontvanger het geen bezwaar vind dat hij iedere maand

op de hoogte gehouden wil worden van de artikelen, goederen, partijgoederen of koopjes

die de adverteerder te bieden heeft, er worden in de E-mails geen artikelen of

flitsende reclame spotjes aangeboden.

Alle e-mail die verzonden word is zakelijk en met een persoonlijk boodschap aan het betreffende bedrijf.

Voor meer informatie stuur een mailtje naar smits.ihs@zonnet.nl

Verder kunt U alles vinden onder de rubriek met de knoppen.

Wilt U ook adverteren op deze web site stuur dan een email naar smits.ihs@zonnet.nl of

klik in het landen venster op de euro of dollar teken/knop.

Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met U op.

Of bezoek onze web-site www.smits-koopjes.nl

Schrijven kan ook naar IHS Marketing

postbus 2197

3000 CD Rotterdam

Netherlands

vertaling text op de knoppen

Cars & Engine = auto's & Machines

Construct Material = Bouwmaterialen

Electronica = Electronica

Durable article = Gebruiksartikelen

Home article = Huishoudartikelen

Food stuffs = Levensmiddelen