goedkoop bellen china?

• david

Hi,

voorheen belde m'n vriendin via 0900-1520 (5ct/min) of shortcode 1649 maar van de ene op de andere dag is het tarief gewijzigd van 5 eurocent naar 30 eurocent per minuut. Op hun site staat de volgende verklaring:

—————

Nieuwe prijzen China

(31.10) De chinese regering heeft de beltarieven in China met maar liefst 1000% verhoogd! Dat betekent dat aanbieders zoals Telediscount gedwongen zijn hun tarieven voor bellen naar China te verhogen.

Vanaf 4 november betaal je via Telediscount 30 cpm voor bellen naar China via toegangsnummer 0900-1530 (30cpm).

Het oude tarief was 5 cpm. We hebben ons uiterste best gedaan, om China op 30 cpm te krijgen (dus niet 1000% verhoging, maar een stuk minder!).

————-

weet iemand hier iets meer van. De andere providers hebben hun tarieven niet verhoogd. De goedkoopste die ik nu heb kunnen vinden via www.bellen.com is belbudget (rond de ? 0,12/ minuut vast, maar ? 0,33 naar chinees mobiel).

groeten,

David

• ward

Hoi David,

Ik gebruik altijd een ip-kaart. Weet het precieze merk zo meteen niet uit mijn hoofd, maar laat je dat wel een keer weten. Anyway: 4 uur bellen van een vast naar een vast toestel van Belgie naar China voor 10 Euro, dus nog steeds ongeveer 4 cent per minuut.

Groeten

Ward

PS: Wanneer kom je nu eens naar Belgie? :)

• Chris

Ward,

Ik ben erg benieuwd naar het merk van je ip kaart, want het goedkoopste op internet ligt rond de 10 cent per minuut.

Voor mij is dit van groot belang, want ik bel mij blauw naar mijn vriendin in China.

Groeten,

Chris

• Herman

Het tarief van mijn IP-kaart (AsiaCard) is ook ‘gewoon’ verhoogd…dus ook ik ben heel benieuwd welke kaart jij hebt!!!

Groeteu