Waar het hier om gaat is het volgende. Er is een onwijs toffe gozer die ik ken die wil mee doen aan de Planet Race (www.planetrace.nl). Hij heet Henk van den Bos en wil zich echt inzetten voor de Panda's in China. Mensen die ooit ook eens in Futuroscope zijn geweest en dezelfde film daar hebben gezien als hij (tot die groep behoor ik ook ) zullen zijn motivatie begrijpen. Door middel van dit televisie programma (dat samenwerkt met het Wereld Natuur Fonds) krijgt hij nu de kans om zich daar ook daadwerkelijk voor in te zetten.
Helaas kan hij dat niet alleen, en dat is waar hij jullie hulp nodig heeft. Er zijn momenteel 12 avonturiers (selecteerd uit ruim 250 aanmeldingen) en daar kunnen er maar 8 van op reis, de overige 4 zijn reserves.
Om te bepalen wie er mee mogen, heeft Henk “fans” nodig. Je kunt je op de site van Planet Race (om precies te zijn op http://www.planetrace.nl/passport.php?id=6809 ) aanmelden als fan van Henk.
De bedoeling is dat de fans Henk later gaan helpen bij zijn wereld reis (via een speciale console staat hij in contact met zijn fans) maar als dat je niet intereseert: je kunt ook gewoon fan worden zonder actief mee te doen. Vooralsnog gaat het alleen om de aantallen!
Ik zou iedereen dan ook willen vragen om je aan te melden als fan. Misschien een extra motivatie: als fan kun je ook geld winnen! De “beste fan” wint 15000 euro! Dus meld je aan en geef deze informatie door aan zoveel mogelijk mensen!