In de zomer van `98 ben ik een maand naar China geweest, hardstikke mooi gehad.
Helaas, anderhalf jaar later werd ik ziek. Na een flinke verkoudheid werd ik niet beter. Ik bleef koorts, (verhoging, tussen de 37 en 38C) houden en ik was continu bekaf.
Mijn (homeopatische)huisarts kon niks vinden, mijn bloed was goed.
De internist kon niks vinden.
Uiteindelijk belande ik bij een iriscopist. Hij zei dat ik een chronische virusinfectie op mijn lever, mijn nieren en mijn milt had. Hij heeft me kruiden voor geschreven en na ca 6 weken knapte ik inderdaad op en was ik genezen.
Helaas nu 2 jaar later heb ik ineens weer verhoging en opgezette ogen. Mogelijk iets met de niereen zegt mijn huisarts, gezien jouw voorgeschiedenis. Hij heeft me een homeopatisch middel voorgewschreven, maar dit heeft niet geholpen.
Ik ga weer naar de iriscopist.
Herkend iemand dit ziektebeeld?
Kent iemand een arts in nederland die kennis heeft van ziektes in China?
Het is niet denkbeeldig dat ik daar iets heb opgelopen. Het was daar toen continue ca 36C en ik ben naar de goorste toiletten geweest.
De theorie nu is dat ik een virus heb opgelopen, ik was tijdelijk gezezen, het is nu in een nieuwe, gemuteerde vorm weer terug.
De vorige keer heb ik er bijna een jaar mee rondgelopen,van de ene genezer naar de andere, ik wil gezond zijn en kunnen doen wat ik wil.
Alle info is welkom. En China is toch zeer de moeite waard.
groeten, reneey