Hi allemaal, over een paar weken ga ik iemand opzoeken in China, nou heb ik daarbij ook een weekje over in de stad Chendu in de provincie Sichuan. Weet iemand daar mooie trips in de provincie van ongeveer 5-7 dagen?
Groeten,
Chris
Chengdu is leuk, maar niet geweldig, een beetje een grijze stad. Als je dan toch 5-7 dagen hebt zou ik vliegen naar Kunming in de Yunnan province, een hele mooie stad en van daaruit kun je dan doorgaan naar andere plaatsen in de provincie. Alles wat je zoekt is hier te vinden. Lees verder maar in de Lonely planet. In Chengdu kun je overigens wel lekker eten.
Panda reservaat is een saaie bedoening. Panda's liggen de hele dag alleen maar te slapen en dat die panda bij je op schoot mag is een idioot vertoon voor japanse toeristen. Als je er dan toch heen gaat, spreek dan iets af met een taxi, die brengt je dan en wacht buiten op je. neem wel een met een lage milage fare. Ingang voor het park zelf is bijzonder laag en in een ochtendje ben je op en neer.
Veel plezier in ieder geval.
Dankjewel Jeannette en Marloes,
Wie weet doe ik het reservaat aan. In elk geval is mijn vermoeden wel bevestigd, en ik zal doorreizen naar Kunmin en van daaruit wat aardige plaatsen bezoeken. Fijn om toch wat bevestiging te krijgen.
Marloes, heb je misschien nog wat concrete plekken die in Yunnan interessant zijn om te bezoeken?
Groeten,
Chris
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?