Reizen door China??!

• Guido

Hallo mensen,

Volgend jaar ga ik er weer een jaar tussenuit en ik wil nu ook door China gaan backpacken. Alleen weet ik op het moment nog heel erg weinig over China… Ik zou graag willen weten of het makkelijk reizen is door China en of het een duur land is om in te leven.

Hopelijk kan iemand mij verder helpen….. Andere tips zijn natuurlijk altijd welkom!!!

Groeten Guido

• kirsten

Hallo Guido

Ben momenteel aan het reizen door china. Het valt me heel erg mee. Maar ik moet wel zeggen dat ik meer in de grotere steden ben. Ik doe het voornamelijk per trein. Zie www.ikbinvot.nl

Duur is het niet vergeleken bij meer westerse landen. Maar hoe duur het is hangt ook van jezelf af. Ik kan momenteel rdelijk ruim leven van een budget van 250 yuan per dag. Dat is inclusief het reizen, eten, slapen en tours. Goedkoper is zeker mogelijk.

Wil je meer weten mail me dan.

Groeten,

Kirsten

• evert van den bor

afhankelijk van wat je wil 15 tot 20 gulden per dag is wel te doen, maar dan moet je geen eisen hebben en tegen de bus en trein kunnen, voor de rest is het reizen hier vrij makelijk, maar dat is relatief natuurlijk, je moet wel instaat zijn te kunnen comuniceren zonder woorden.

Als je vregen hebt stel ze gerust,

kijk ook even op m'n pagina www.cu2.nl/evertchina

@-mail: evertchina@hotmail.com