werken in china

• evert van den bor

Hallo iedereen hier,

Wie wil er werken in china, ik werk momenteel in wenzhou (zejiang) en zoek collega's voor het werken in een hotel als gast relatie officer. waar de baan op neer komt is dat je buitenlanders helpt met hun verblijf in het hotel

heb je vragen, wil je solliciteren, of info mail me

evertchina@hotmail.com

Groeten evert

• Ron

Probeer het eens bij de Hogere Hotelschool in Maastricht. Die zenden geloof ik regelmatig mensen uit naar China.

Gr,

Ron

• karianne

er worden inderdaad ieder half jaar mensen van de hotelschool maastricht naar china gestuurd naar de plaatsen xian, beijing en shanghai. zelf ben ik er een van en zit nu in china.

als je interesse hebt, moet je maar even mailen dan kan ik wel even polsen hoe ze erover denken op school

• evert van den bor

Hoi karianne,

Je zou wel even kunnen polsen voor me, en als ze intresse hebben in een extra stage plaats dan kan ik mijn baas info laten sturen, of hem een afspraak laten maken, mijn baas is momenteel in nederland, en volgens hem is het vrij lastig om mensen te vinden, zeker in deze tijd.

Waar zit jij momenteel, ik zit in wenzhou maar dat had je waarschijnlijk al begrepen uit m'n oproepje.

Hoe lang ben jij al in china en hoe lang ga je blijven, ik zou het leuk vinden om een mailtje van je te ontvangen (evertbor@hotmail.com) of (evertchina@hotmail.com)

Groeten evert