Ik hou van jou?

• Jolien

Ik zou graag willen weten wat de chinese tekens zijn voor de zin: Ik hou van jou

(of iets in die richting, wat met liefde te maken heeft), kan iemand mij hiermee helpen wat op pagina's met woordenboeken kun je geen zin vertalen alleen losse woorden… alvast bedankt

• Chris

Hi Jolien,

Ik heb de karakters wel voor je, maar mijn eerste vraag is of jij chinese fonts op je computer hebt staan, anders stuur ik je het wel als plaatje op.

Die ‘vertaal’-sites zijn inderdaad niet altijd even handig, want je krijgt losse flodders en zinnen kun je er moeilijk mee maken.

Groeten,

Chris

• David

In pinyin is het Wo Ai Ni.

Wo =ik

ai=houden van

Ni=jij

Dus als je deze 3 worden opzoekt in een woordenboek heb je de 3 karakters bij elkaar.

• Alex

Hier wo ai ni in karakters… als jouw computer karakters kan herkennen, zoi je ze hieronder moeten zien.

ÎÒ°®Äã

Groetjes,

Alex

• Jolien

Hoi Chris,

Ik heb geen chinese fonts op mijn computer staan, denk ik, om eerlijk te zijn weet ik niet zeker wat dat is (toch zodat je computer de tekens herkent?) Ik heb ook geen idee hoe je dat erop moet zetten, maar als je het als plaatje zou willen sturen, zou ik dat heel fijn vinden, alvast bedankt!

Groetjes Jolien

• Jolien

Hoi Chris,

Ik heb geen chinese fonts op mijn computer staan, denk ik, om eerlijk te zijn weet ik niet zeker wat dat is (toch zodat je computer de tekens herkent?) Ik heb ook geen idee hoe je dat erop moet zetten, maar als je het als plaatje zou willen sturen, zou ik dat heel fijn vinden, alvast bedankt!

Groetjes Jolien

• Jolien

Hoi Chris,

Groetjes Jolien

• Chris

Hi Jolien,

Ja, inderdaad, met fonts kun je chinese karakters herkennen.

Je kunt ze bij www.microsoft.com downloaden, waarna ze automatisch worden geïnstalleerd.

Het plaatje komt er aan.

Groetjes

Chris

• N

我爱你 ;)

• naomi

hier heb een site waar je in alle talen ik hou van jou hbtstaan

http://www.het-kofschip.nl/valentijn/page4.html