gastvrij China

• roel van aller

hallo mensen die zo negatief zijn over Chinezen ,

Ik wilde even iets kwijt over China in het algemeen,ik ben er nu 3 keer geweest en over 2,5 week vertrek ik voor de 4e keer,alles,nou bijna alles, wat ik in die 3 vorige keren heb meegemaakt heeft grote indruk op mij gemaakt,gastvrijheid vriendelijkheid,weinig of geen criminaliteit,hier kunen wij Nederlanders erg veel van leren,ik heb via het internet verschillende mensen “ontmoet” en die waren zo enthiosast over mijn voorliefde voor China,dat ik bij en paar van die mensen mag logeren in mijn aankomende vakantie,kom daar maar eens in Nederland mee aan!!

Zonder dat ze je kennen,wordt je dan uitgenodigd,als een wild vreemde;ik vind dat getuigen van heel veel vertrouwen in mensen !!!

ik ben in verschillende landen geweest,o.a. Mongolie,Sri lanka,India en vele andere Europese landen ,maar China heeft mijn hart gestolen!!

• Peter

:-) Ik mag die vrijheid vandaag gaan beproeven… Vandaag vertrek ik voor een periode van 4 weken naar China… :-) Lijkt me echt fantastisch daar na alles wat ik gezien en gelezen heb.