China Southern Airways

• Maria

Wie kan me iets vertellen over zijn ervaringen met China Southern Airways? Ik ben vooral benieuwd naar de veiligheid.

• ward

CSA is niet minder onveilig dan KLM, Lufthansa of B.A..

Enige nadeel aan vliegen met CSA is dat je Tsing Tao bier en Great Wall wijn krijgt. Niet te drinken!

ALLE maatschapijen met een vergunning om te landen in west-europa zijn volledig veilig (ten minste veiliger als de straat in Nederland oversteken).

Groeten

Ward

• David

Hi,

China Southern is de grootste en betrouwbaarste maatschappij van China. Ze vliegen in nieuwe boeings 777 en de service aan boord is super. Alles ziet er top uit en goed geregeld. Ze hebben een code-sharing met KLM en nemen elkaars passengiers mee. Totaal geen zorgen maken, ze zijn beter dan meeste Europese maatschappijen.

veel plezier in China

David

• Jeanette

Mijn man vliegt er zelfs mee… Dat zegt jou natuurlijk helemaal niets… Maar neem van mij aan dat het er een is die peentjes zweet als hij moet vliegen.

De eerste keer dat wij naar China gingen gingen we zelfs om die reden… met de trein. Helemaal vanaf Amersfoort naar Moskou en dan door naar Beijing.

Zie verder de meningen van Ward en David.

• Maria

Allemaal heel erg bedankt voor jullie reacties! Jullie hebben me echt overtuigd en: ik heb geboekt bij Chinese Southern Airlines (via Kras). Ik print jullie stukjes uit en mocht ik het tegen die tijd toch eng vinden, dan lees ik ze nog eens door. Ik verheug me heel erg op Beijing en ga er nu veel over lezen, want ik ga al over een week of zes!

• David

Heel veel plezier in Beijing. Het zal je niet tegenvallen………..Misschien kom ik je wel tegen ergens op sanlitun ;-) Ik ben zelf dan ook weer terug daar voor vakantie…….

• ward

David,

Ga jij naar Sanlitun als je in Beijing bent?

Helemaal niet jouw stijl :)

C U There

Ward

• David

duh………….weet waar ik je ontmoet heb………Okay jij woont er practisch en ik had nog een beetje priveleven toen ik in BJ woonde……;-)

Maar ik neem toch aan dat als ik in BJ m'n oude vrienden wel op Sanlitun tegen kom ;-)

• hennie

Ik ben net terug uit china en heb een noodlanding meegemaak met china sourhern op peking. Alles liep goed maar de info is bar en ellendig slecht vrijwel iedere passagier had in de gaten dat er iets niet goed was en nadat ieder dat geconstateerd had de crew gevraagd wat er aan de hand was maar dan zijn de chinezen eigenlijk wel heel erg dom (niet blond!). Ze weten het niet en weten er prachtig omheen te zeilen. of ze begrijpen je niet. Als je dan op de grond bent vertellen ze je nog niets en loodsen ze je van hot naar her en le loopt maar mee. Tot op de dag van vandaag weet ik nog steeds niets alleen dat ik met 12 uur vertraging terug ben gekomen en ik schina southern niet bepaakd een prettige maatschappij vind. Als je met de klm kan vliegen zou ik dat doen.

• Beijing

Nou, mijn ervaringen met China-Southern zijn wel heel anders.

Ik vind het een zeer aangename luchtvaartmaatschappij met goede service. Je krijgt altijd eten, ook als je er om vraagt. De informatie die ze je geven zijn uiterst goed verzorgt en ook in het Nederlands, dus je kunt alles verstaan. Ik heb geen noodlanding meegemaakt, dus ik weet niet hoe de crew in zo'n geval handelt. China-Southern is een vooraanstaande maatschappij in de Volksrepubliek Chinahennie schreef:

>

> Ik ben net terug uit china en heb een noodlanding meegemaak

> met china sourhern op peking. Alles liep goed maar de info is

> bar en ellendig slecht vrijwel iedere passagier had in de

> gaten dat er iets niet goed was en nadat ieder dat

> geconstateerd had de crew gevraagd wat er aan de hand was

> maar dan zijn de chinezen eigenlijk wel heel erg dom (niet

> blond!). Ze weten het niet en weten er prachtig omheen te

> zeilen. of ze begrijpen je niet. Als je dan op de grond bent

> vertellen ze je nog niets en loodsen ze je van hot naar her

> en le loopt maar mee. Tot op de dag van vandaag weet ik nog

> steeds niets alleen dat ik met 12 uur vertraging terug ben