Weet iemand misschien waarom het altijd zo enorm stinkt in de Chinese steden? Komt dit misschien omdat Chinezen zo weinig wassen of door de uitlaatgassen van auto\\\'s?
Ik heb een enorme liefde voor het land waar ik woon en voor de mensen hier. Dat er een bepaalde geur hangt in de steden is echter niet tegen te spreken. Verder kan ik ook best wat dingen opnoemen die een heel stuk aangenamer zijn als in een lift stappen die vol zit met Chinezen.
Niks tegen de mensen, maar ze hebben een bepaalde geur. Volgens mij komt dit door de ENORME hoeveelheden knoflook die ze eten. Verder helpen de fabrieken in het midden van de stad, de uitlaatgassen en de gebrekkige vuilophaling ECHT niet.
Ward
Een “bepaalde” of “andere” geur is heel iets anders dan de titel van dit onderwerp: “stinkende Chinezen”.
En wij vinden deze geur niet aangenaam omdat wij een ander voedingspatroon hebben. Dat geld voor vele landen in de wereld.
En natuurlijk stinken uitlaatgassen, maar da's toch wel heel iets anders. Ooit achter een zwart rokende uitlaatbus gestaan en gedacht: Zou een Chinees zich niet gewassen hebben?
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?