Hoeveel besteed je per dag als je in China aan het

• goodstuff

Beste mensen

Volgend jaar ga ik met een vriendin van mij een reis maken door China.

We starten in Beijing en gaan door Laos, Thailand, naar Kuala Lumpur in Maleisie.

We willen in zo`n twee maanden door China trekken. (Is dit redelijk trouwens?)

Het reizen willen wij met bus en trein doen. Nu lezen wij op internet dat je per dag zeker zo`n 100 gld (ja nog in guldens….beetje traag) moet budgeteren (inlc eten reizen drinken etc) hoe denken jullie over dit bedrag? Wij willen echt back to basic dus echte cheapy hotelletjes zijn voor ons geen probleem. Kun je het met 50 gld per dag ook redden in China? En in Beijing? Omdat dat een grote stad is zal dat wel duurder zijn maar hoe duur? Hoe zit het in Beijing met goedkope hotels? (namen?) Heb al verscheidene gezien van zo`n 50 gld maar niet onder deze prijs….

Oh ja dan nog effe een laatste vraag.. Welke buslijn moeten we pakken om van Beijing Airport in het centrum van Beijing te komen?

Als jullie mij antwoord kunnen geven op deze vragen stel ik dat heel erg op prijs!!!

Oh ja ik zal in de nabije toekomst met nog wel met een paar meer vragen komen dus dan weet je dat alvast…

Groeten Goodstuff

• Peter

50 gulden moet meer dan voldoende zijn.

Een hele maaltijd, dus een tavel vol voor twee personen komst maar een paar gulden (Nederlands). Hotels zijn ook niet duur, mits je in een westers hotel gaat zitten. Anders kun je voor 50 gulden per dag meer dan makkelijk rondkomen. :)

Peter.