I.v.m. met mijn stage in Peking ben ik dringend op zoek naar betaalbare huisvesting voor de periode vanaf 26 augustus tot 2 december. Bij voorkeur in de buurt van Chaoyang ivm stageplek. Heeft iemand tips?
Hoi,
een vriend van mij is een tijd in het red house verbleven. Het is een hostel, maar ze hebben ook appartementen voor een langere perdiode. Bekijk het eens op www.redhouse.com.cn.
Mijn vriendin heeft een appartement in Chao Yang district en verterkt de 31ste augustus. Moest je intresse hebben kan ik dit anders wel voor je regelen.
Krijg je van je stage geen appartement of zo? Wat is ongeveer je bidget? Bij welk bedrijf is het???
De nederlandse ambassade kun je natuurljk ook altijd even contacteren hier.
Groeten
Ward
Beste Ward,
Ontzettend bedankt voor je reactie! Ik ben zeer geinteresseerd in het appartement van je vriendin in Chao Yang. Ik arriveer namelijk eind aug. in Peking. Mijn stageplaats is de Nederlandse ambassade. Tot nu toe hebben zij echter weinig hulp verleent wat betreft huisvesting. Vandaar dat ik zelf maar actie heb ondernomen.
Mijn budget is ong. 500 euro per maand. Denk je dat een reel budget is? Zou je wellicht een mail kunnen sturen naar mijn emailadres vanaf jouw eigen account zodat ik direct kan replyen?
Ik hoop snel weer wat van je te horen!
Groetjes, Nicky
Hoi Ward,
Ontzettend bedankt voor je reactie! Ik ben zeer geintereseerd in het appartement van je vriendin. Mijn budget staat in mijn begroting op 500 euro per maand maar het is rekbaar….! Hoe duur is het appartement van je vriendin?
Ik ga stage lopen op de Nederlandse ambassade. Tot nu toe hebben zij echter weinig hulp verleent met het zoeken van huisvesting, vandaar dat ik zelf maar actie heb ondernomen.
Zou je wellicht een reactie kunnen sturen naar mijn emailadres nienkebetlem@hotmail.com. Dan kunnen we direct communiceren…..!
Ik hoop snel wat van je te horen. Ben een paar daagjes op vakantie maar vanaf maandag weer volledig bereikbaar.
Met vriendelijke groet,
Nicky
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?