Opstarten bedrijf China

• Jack Ruijters

Beste mensen,

Ik ben op zoek naar serieuze mensen die samen met mij een nieuw bedrijf in

natuurlijke gezondheidsprodukten in China wil gaan opstarten.Mijn voorkeur gaat uit naar partners die contacten hebben in China.Het bedrijf is momenteel actief in 40 landen maar nog niet in China.Gezien de producten en de zakelijke mogelijkheden,ligt er een enorme groeimarkt open.Gezien het bewezen succes wereld wijd liggen er op zakelijk gebied onbegrensde mogelijkheden.Om u een inkomen indicatie te geven Euro 100000/200000 per jaar bij een werkweek van gemiddeld 15 uur.

Gaarne alleen serieuze reacties naar bodyhealth@hotmail.com

met vriendelijke groet Jack Ruijters

• Xu

Laat me raden…. multilevel marketing?

Herbalife zit nog niet in China aangezien deze bedrijfsvorm al geruime tijd verboden is.

Gr.

Xu

• Jet

En??? Jack… heeft Xu het goed geraden ???

• tamme

hallo,jack.ik zou het wel willen een bedrijf opstarten in china,dat wou ik zelf ook al heel lang maar heb zelf geen geld om te inversteren,maar toch blijft het mijn hoop,ik heb een chinees vriendin die ook wel een bedrijf wil beginnen of samen met een ander bedrijf/partner..zy woont in hebei een uur van beijing,zy kan ook engels,en ik kanengels,duits,dus wij vullen elkaar goed aan…ikzijn doorzetters omdat wij dit al heel lang willen een eigen bedrijf,dus jack misschien kunnen wij ons alle twee helpen om een goed en gezond bedrijf op te starten….