internet met peking

• monique

hoe leg ik via internet contact met mensen in peking?

• ward

chinezen of buitenlanders?

• lientje

wel ik ken een site waar je naar mensen uit alle wereld delen kan mailen ma ge moe wel die taal kennen!monique schreef:

>

> hoe leg ik via internet contact met mensen in peking?

• roel van aller

probeer het via ICQ, dat is een chat programma,maar daar staan ook wel andere catogorien in; mensen die contact zoeken met buitenlanders,meest studenten,als je dan geluk hebt,vindt je een e-mail adres en zo kun je verder contact zoeken!!!

de groeten Roel.

• Marco

Je kan chatten ook eens proberen via MSN Messenger. Daar kan je ook in het Chinees mensen uitnodigen om te chatten.

Veel succes,

Marco

• franny

Wat je ook kunt proberen, en waar ik leuke kontakten heb gelegd met een aantal Chinezen is op www.englishtown.msn.nl Hier kun je via een microfoontje en koptelefoon met mensen van over de hele wereld praten en chatten. Het gaat (zoals de naam al aangeeft) allemaal in het Engels, dus voor de meesten van ons geen probleem.

Veel plezier

• flip

oke, misschien een wat (te) late reactie maar de meste mensen in china gebruiken oicq beter bekend als QQ, deze kun je dloaden op www.tencent.com, er is een chinese versie en een engelse versie.