ik ben al in vele landen geweest.
ook in azie. maar nu wil ik naar china.
zijn daar ook kroegen terrasen.want ik wil veel zien overdag.
en in de avondt graag wat drinken.
na de rondrijs wil ik graag nog een week in peking blijven.
In Beijing, Shanghai en HK zijn terrasen HEEL makkelijk te vinden. In Beijing heb je 1 straat waar alle buitenlanders (expats en toeristen) uitgaan: South Sanlitun. Daar heb je in ieder geval enkele leuke terrasen (ga zeker eens naar de Belgische biertuin van de Hidden Tree in South Sanlitun).
Net om de hoek is North Sanlitun (“Bar street”) waar je een kilometer aan een stuk alleen maar terassen hebben.
Een van mijn favorieten hier inn Beijing is de Havana Club, zoals alles in het uitgaansleven in hier: ook dit is om de hoek van sanlitun.
Ik ga me niet bezighouden met alle cafes van Beijing, Shanghai en HK te bespreken, maar maak je in ieder geval niet druk: een pilsje op het terras is geen probleem (KOUD bier vinden is misschien iets anders als je op een niet te toeristische plaats bent:) )
Ward
Zoals Ward aangeetf heeft hij het over de groete steden. In Xi'an (zo'n 5 mlj inwoners) vind je geen terasjes. Wel Discotheken en KTV's, Mocht je in XI'an komen breng een bezoekje aan 1+1 of ChinaCityTown Bar. Een ervaring apart om Chinezen te zien dansen.
Veel plezier en drink vooral het Local Beer. In de supermarkt/straat kraampje kun je terecht voor zo'n 30 EURO CENT !! voor een halve liter
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?