Vertaling naam

• Marga

Hallo, wie o wie kan mij helpen. Ik ben op zoek naar de chinese vertaling van de naam Melissa. Verder zoek ik de letter M in chinese tekens. Wie o wie kan mij helpen… Het is een kado voor mijn zusje.

Bij voorbaat dank.

Groetjes Marga

• Marco

Hallo Marga,

Aan een vertaling van je naam kan ik je niet helpen.

Wel kan ik je vertellen dat de letter M in het Chinees niet bestaat.

Tevens kan ik je vertellen dat jouw naam, in het Chinees, uit twee karakters bestaat. Namelijk het karakter voor Mar en het karakter voor Ga. Hoe je naam geschreven wordt is maar net hoe de persoon die het schrijft jouw naam vindt klinken.

Ik heb op 3 verschillende manieren mijn laten schrijven en drie keer heb ik 2 (licht) verschillende karakters.

Marco

• marianne

ik zou nou wel eens weten wat mijn naam betekend.

• Marco

In het Chinees hangt er eigenlijk geen betekeinis aan een naam. Je bent waarschijnlijk in de war met het OUDE AMERIKA, waar de indianen een bepaalde betekenis aan een naam hingen.

Wat waarschijnlijk wel zal gebeuren is, als men jou naam gaat vertalen, dat de naam Marianne in 3 of 4 stukken wordt verdeeld. Waarschijnlijk Mar I AN Ne.

Maar pin me hier niet op vast.

• Tom Escher

ik wil mijn naam!!!!!!!

• Marco

Ben je hem kwijt dan??

• kway

ik ken wel een naam voor je bedenken… het wordt dan me li sa, drie karakters… ik weet niet of je chinees ken lezen op internet… ¤\¨½¼» doe dat maar

aardig van mij he?

Kway

• kway

eh… er hangt wel een betekenis aan mijn naam hoor!

Kway

• Marga

Hallo Kway,

Dank je wel voor je reactie, en nee ik kan niet chinees lezen op het internet, dus ik weet ook niet zo goed wat je opgeschreven hebt…

Groetjes Marga

• a.vd.zande

Hallo Marga,

Het volgende kan ik je melden.

Als je naar de volgende pagina gaat vind je heel veel namen vertaald in chinese

karakters.

Pagina: http://www.tribals.com

Op deze pagina staan diversen sub pagina's je moet wel je even zoeken.

Succes.

Andries