Wie weet goedkope manieren om naar China te bellen?
Echt goedkoop gaat niet tenzij je mischien via je PC belt met alle aanverwantte kwaliteits problemen. Maar via Euphony Communications kun je voor 78 cent per minuut in de piek (inclusief BTW) naar China bellen met top kwaliteit. Ook binnen Nederland kun je fors besparen.
Meer info: mrtelecom@visto.com
Het kan veel goedkoper. Bel via Telediscount, 0900-1529. Als je dit nummer hebt ingetoetst, wordt er door een computer gevraagd naar het nummer dat je wilt bellen. Toets vervolgens het volledige nummer (dus inclusief 0086) en je belt met een goede kwalitiet naar China. Kost 60 cpm.
Deze manier gebruik ik zelf altijd en het werkt prima.
Het moet nog veel geodkoper kunnen. Kijk maar eens op www.bellen.com, dit is een vergelijkingssite van carrierselect bedrijven (zoals Onetel en Tele2).
De goedkoopste die ik heb gevonden is Triple S (zie link):
http://www.triples.nl/tarieven_1636/tarieven_1636_1.htm
Ik heb me net aangemeld, dus ik kan niet zeggen of het goed werkt, maar het tarief naar bv, Shanghai is 22 cpm!!!
Het probleem met dit soort organisaties is dat het telefoon verkeer vaak via het internet verloopt met de bijbehorende kwaliteit. Als je dat niet zo belangrijk vindt en het niet uitmaakt dat je regelmatig geen verbinding hebt, zou ik zeggen: Prima
Let echter wel op dat je zoals bij Telediscount, niet betaalt terwijl de verbinding nog helemaal niet tot stand is gebracht.
Wil je dezelfde kwaliteit en betrouwbaarheid als de KPN en toch veel voordeliger bellen, dan ben je via http://www.mrtelecom.eu2me.net veel voordeliger uit.
Hallo,
Bij een toko kun je aan de kassa telefoonkaartjes kopen. Er zijn een heleboel verschillende soorten. Je moet dan een nummer bellen, vervolgens het nummer intoetsen waar je naar toe wilt bellen en dan wordt je doorverbonden. Vorig jaar heb ik deze kaarten een paar keer gebruikt, ik belde voor 50 cent per minuut. De verbinding was wel wat traag, maar het was te doen.
Die kaarten bij de TOKO zijn inderdaad goedkoop, maar je hebt vaak slechte verbinding, je moet je maar afvragen hoe je minuten verrekend worden (je betaalt voor 40 minuten, maar krijgt er maar 30) en vaak tikken de minuten al af vanaf het moment dat je het nummer hebt gedraaid, dus voor je verbinding hebt. Dus dan moet je je nog maar afvragen of je echt wel goedkoper uit bent.
Mijn ervaringen met de Asia-card van IDT (gekocht in een TOKO) zijn positief. Voor die schamele 19,2 cent per minuut (exclusief interlokale verbindingskosten) heb ik vaak een goede verbinding. Een enkele keer hapert het wel een beetje, maar als je dan tien minuten later belt is de verbinding weer normaal. Alsof ik naar Groningen bel. Ook met de Asia Card van C3/Tele 2 heb ik goede ervaringen. Met deze kaart bel je voor 22,7 cent per minuut (excl.). Het voordeel van deze kaart is dat je vanuit 8 verschillende grote steden lokaal kunt bellen waardoor de totale kosten soms iets lager kunnen uitvallen.
Het voordeel van de kaarten is ook dat je ze voor elke telefoon met ‘druktoetsen’ kunt gebruiken. Gewoon een telefoonnummer draaien, kaartnummer intoetsen en dan het gewenste telefoonummer.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?