who want to learn chinese?

• uni_wang001

Sorry, Ik heb eerst een stuk in Chinees geschreven maar de codes zijn door elkaar geraakt waardoor het onleesbaar is geworden.

Wat ik wou zeggen is dat ik bereid ben mensen te helpen om Chinees te oefenen. Ik kom uit China en heb here Nederlands geleerd. Daarom help ik graag mensen die Chinees willen leren. Als je vragen hebt kun je een email naar bovenstaand adres sturen, dan zal ik proberen te antwoorden. Ik heb hierbij geen financiele bedoeling.

• mijkje

hai

ik denk niet dat ik het goed zou kunnen leren want ik ben heel slecht in talen ik heb wel een paar chinese woorden waar ik graag de betekenis van zou willen weten kan ik die ook opsturen?

mijkje

• uni_wang001

Ja natuurlijk.

• Yasmina

Ja leuk ik wel best wel Chinees leren.Ik probeerde net al te mailen maar je emailadres is niet goed?Want ik kreeg m'n mailtje weer terug.Kan je mij anders ook mailen.

• Ai Lin Lo

geachte heer/mevrouw,

Al een tijdje ben ik op zoek naar een adres waar ik chinees(mandarijn)kan leren.Deze cursus wil ik samen met mijn moeder gaan volgen.Ik woon in Zoetermeer, Paletsingel 145 pc 2718 JB.

Graag ontvang ik enige informatie van u.

bij voorbaat dank

Ai lin Lo

• Tip

Het is niet echt verstandig om je adres op internet neer te zetten.Is even een tip voor de volgende keer dat u het ergens neer wilt zetten.Aan een emailadres heeft iedereen ook wel genoeg.

• uni_wang001

Je hebt gelijk, ik denk dat ik een fout heb gemaakt toen ik de account aanmaakt. Op een of andere manier is mijn email adres

uni_wang001@yahoo.com.au

geworden. Sorry ! Ik zal een email naar jou sturen.

• uni_wang001

Hello Ai Lin Lo

Ik zal je een email sturen om een keer hierover af te spreken.

groet

Wang

• lin

Hoi:Landgenoot

Leuk om je hier te ontmoeten! Hoe lang ben je in Nl? Welke stad kom je vaandan?

Ik ben geintereseerd erg. hoop jouw antwoord van jou1