verloopstekker

  • Rene

    Hallo,

    Op 9 juli ga ik op reis door China. Ik verblijf in redelijk moderne hotels. Kan iemand mij vertellen of ik gebruik moet maken van een verloopstekker voor een scheerapparaat en dergelijke. Zo ja, waar kan ik deze kopen.

    Alvast bedankt.

    Rene

  • Bas

    Beste Rene,

    Ik heb in Beijing een aantal hotels bezocht (o.a. Beijing Hotel; Chang Fu Gong (5 sterren); King Wing Hotel (4 sterren); Song He (3 sterren) maar nog geen enkele keer heb ik mijn scheerapparaat niet kunnen gebruiken.

    En bedoeld u met dergelijke bijvoorvbeeld een fohn? In het ene hotel hebben ze die wel, in het andere niet. Ik denk dat die ook in het contact waar het scheerapparaat in gaat past.

    Ik hoop hierbij u verder geholpen te hebben.

    Mvg,

    Bas

    PS. Voor de zekerheid: Koop er toch maar een bij de ANWB, maar ik denk dat als u echt in toeristenklasse hotels logeert, u het niet nodig heeft.

  • Marco

    In elk hotel kan je om een verloopstekker vragen.

    Het ene hotel vraagt doorvoor een borg en het andere hotel niet, maar ze hebben altijd en verloopstekker voor je.

    Met vriendelijke groet,

    Marco

  • Rene

    Mannen, nog bedankt voor de informatie. Ik zorg wel voor een verloopstekker zodat ik niet met een baard van Sinterklaas terugkom.

    Rene