china werkstuk

• mike

hallo ik wil grrag meer wten over china als je er iets belangrijks van weet laat ff wten oke maar als je ook gw dingen weet laaat ook maar ff weten oke !!!!:)

• hgffgghgfh

X( leuk voor je :p;)

• laurian hoeve

wat over de jungle ik moet een werkstuk daarover houden.

groetjes laurian

• Fengzi Marco

Zonder te reageren op de reactie van hond en hgffgghgfh , wil ik even kwijt dat er erg slecht Nederlands wordt geschreven.

Ook valt mij op dat er vragen zijn waarop de antwoorden gewoon (bijna) elke dag in de krant staan.

Het valt mij op dat maar weinig Nederlandse, ik neem aan, scholieren en studenten kranten lezen. Kijk eens wat de premier van China (Wen Jiabao) vandaag heeft gezegt, tijdens het slot van het Volkscongres. En wat de president (Hu Jintao) heeft te vertellen over de 800 miljard dollar staatsobligaties China van de VS in handen heeft.

Lees eens op de site van het NRC de blog van Oscar Garschagen of van Bettine Vriesekoop (zij was de correspondent voor NRC tot september 2009).

Kijk ook alvast even wie in 2013 de nieuwe president van dit schitterende land wordt. Net als in 1993? De burgermeester van Shang Hai?

• rikki

HaaaaiiB) iedereen ik doe ook een werkstuk over china en ik vind het een hele leuke onderwerp

ik heb ook heel veel info opgezocht het is in ieder geval een leuk onderwerp:D

• je hoeft mijn naam niet te weten

ik wil gewoontes weten

• Fengzi Marco

Net als de meeste Nederlanders. Werken, eten, slapen.

• Anna Broos

Hallo Meike,

Kijk even op www.themaforumroosendaal.nl en kom naar onze discussieavond. Je hoort er een interessante visie van en over China en geschiedenis info. Verder kan de gastspreker je zeker helpen bij het vinden van goede informatie. Kom en breng mee wie ook geinteresseerd is. Toegang gratis.

Groetjes Anna

• Pisang

Fengzi, het valt mij op dat ook JOUW Nederlands niet vlekkeloos is.

Als je berichten begrijpt lijkt het mij overbodig anderen te corrigeren op hun ABN. Zeker als je zelf ook steken laat vallen.