Hoe krijg ik mijn Chinese vriend naar Nederland?

  • Ad van der Putte

    Alweer enige tijd geleden heb ik mijn grote liefde ontmoet op het internet. Graag willen we samen verder en mijn vriend wil dus naar Nederland verhuizen.

    Zijn er mensen met soortgelijke ervaringen die dit met mij willen delen? We staan aan het begin van onze zoektocht naar informatie en alle beetjes zijn dus welkom. Eén van mijn vragen is bijvoorbeeld: Biedt het homohuwelijk mogelijkheid tot versnellen van procedures?

    Graag zie ik jullie reactie tegemoet.

  • Kostenaar

    Hoe kan je een buitenlander Nederland in krijgen? Daar zijn antwoorden op mogelijk in de vorm van: “Door hem hier in Nederland te laten studeren aan een hogeschool of universiteit.”.

    Stap ¨¦¨¦n: ga naar een hogeschool of universiteit en vertel dat u een (normale (niet dat hij anders niet normaal is, maar daar schrikken sommige mensen van en denken dan alleen nog maar aan slechte bedoelingen)) vriend heeft in China die naar Nederland wil komen om hier te studeren.

    Zoek vervolgens uit (vraag uw vriend) of hij diploma's heeft. Heeft hij die niet, dan kan hij aan een toelatingsexamen meedoen en alleen als hij slaagt, is hij welkom op de hogeschool/universiteit.

    Maar hij zal wel echt op de hogeschool of universiteit moeten komen en studeren, anders zal de vreemdelingenpolitie (terecht) naar hem op zoek gaan.

    Maar laat mij wel ¨¦¨¦n ding zeggen: “Ik vind dat je van dit soort dingen GEEN MISBRUIK mag maken!!!!!!!!!!!!!!!!”. Dus probeer uw vriend te interesseren om ECHT in Nederland te gaan studeren. Maar regels zijn regels!!! Dus maak echt GEEN MISBRUIK!!! En laat mij kort zijn: MISBRUIK WORDT SNEL WAARGENOMEN, WANT ZE HOUDEN ZULKE MENSEN SCHERP IN DE GATEN!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Maar ik begrijp van uw kant ook dat het natuurlijk niet te geloven is dat twee geliefden niet bij elkaar kunnen zijn!!!

    ALLES IS LEGAAL, ZOLANG HIJ HIER MAAR KOMT MET DE BEDOELING HIER TE KOMEN STUDEREN.

    Ik acht mijzelf niet aansprakelijk als u hiervan misbruik maakt!!! Ik geef u alleen een llegale optie mits hij hier komt voor hoofdzakelijk de studie en met als bijzaak u!!!!

    met vriendelijk groet

    M. Kostenaar

  • ja ja de liefde

    Ik heb een chinese vriendin die ik hier wil laten komen.

    kijk eens op www.amor.nl daar kunnen ze U vast en zeker helpen.

    Dat is een bureau met erg veel ervaring, ik heb er tenminste heel baat bij.